Module

Meldingen beheer

Het proces van het melden van gebreken of klachten in jouw organisatie en het oplossen daarvan, regel je eenvoudig met de module Meldingenbeheer.

Features van module
meldingenbeheer op een rij

  • Geautomatiseerde meldingen. Ontvang automatische meldingen voor belangrijke gebreken en aandachtspunten.

  • Meerdere kanalen. Verstuur meldingen via e-mail, SMS of in-app berichten voor maximaal bereik.

  • Op maat gemaakte instellingen. Pas meldingen aan op basis van jouw voorkeuren (tijd, ontvangers, type).

Eenvoudig beheren van meldingen

Als een melding is ingediend, komt deze centraal op het dashboard in Famas binnen. Beheer je melding of wijs deze toe aan een collega om op te lossen of direct aan de juiste leverancier te koppelen

Meldingen indienen via de smartphone

Overal gebeurt wel iets. Een toilet wat niet doorspoelt, een lamp die niet brandt, lekkage of een PC die kuren vertoont. Het gebeurt in elke organisatie op enig moment. Het proces van het melden van dit soort gebreken of klachten en het oplossen daarvan, kun je eenvoudig met de module “Meldingenbeheer” van Famas inrichten.

Iedereen kan een melding indienen via een smartphone of internetbrowser. De indiener van de melder ontvangt vervolgens automatisch een terugkoppeling per mail over de afhandeling.

Klanten aan het woord