Focusgebied

Inkoop

Houd grip op elke fase van het inkoopproces met onze tools voor inventarisbeheer, contractbeheer, voorraadbeheer en automatische facturering.

Zij gingen u voor

Kostenbesparing

Realtime inzicht in inkoopdata voor data-gedreven beslissingen.

Efficiënte procesbeheersing

Beheer elke stap van het inkoopproces moeiteloos

Alles op één plek

Beheer vanuit één overzichtelijk systeem

Oplossingen voor het inkoopproces

Bedrijfsmiddelen
Meldingenbeheer
Contractbeheer

Bedrijfsmiddelen

Automatiseer en bewaak alle aangeschafte middelen voor bedrijfsgebruik, verhuur en medewerkers.

Beheer alle facetten van het inkoopproces

Een complete suite van modules die speciaal zijn ontworpen om inkopers te ondersteunen in hun dagelijkse taken. Voorraadbeheer, het beheer van bedrijfsmiddelen, contractbeheer of andere aspecten van het inkoopproces, onze oplossing centraliseert alles in één gebruiksvriendelijke omgeving.

Voordelen:

  • Integratie van verschillende inkoop- en beheertaken in één platform
  • Volledig overzicht van voorraad, bedrijfsmiddelen en contracten
  • Automatisering van administratieve processen en meldingen
  • Betere rapportages en inzichten om strategische beslissingen te nemen

Gebruiksvriendelijk tools, volledige ondersteuning

Neem een kijkje door onze gebruiksvriendelijke tools waarmee je kosten kunt besparen en de kwaliteit van ingekochte goederen en diensten kunt verbeteren.

Voorkom verschillende inefficiënte processen, zoals het beheren van gegevens in meerdere systemen of het werken met foutgevoelige tools zoals Excel. Dit leidt tot vertragingen, onduidelijkheid en een gebrek aan overzicht. Met onze software bied je deze uitdagingen het hoofd door alles te centraliseren en te automatiseren.

  • Verspreide gegevens: Geen gedoe meer met informatie in verschillende documenten en systemen.
  • Foutgevoelige tools: Stop met werken met Excel en voorkom menselijke fouten in gegevensbeheer.
  • Gebrek aan overzicht: Altijd real-time inzicht in voorraden, bedrijfsmiddelen en contracten, zonder ingewikkelde spreadsheets.
  • Tijdverlies: Automatisering van repetitieve taken zodat er meer tijd overblijft voor strategisch inkopen.

Via Famas delen we deze informatie intern met afdelingen zoals inkoop en beleid. Het systeem is dus voor ons een voedingsbron voor allerlei beslissingen en zeker bij aanbestedingen. Zo kun je contracten optimaliseren en de kwaliteit van zorg verbeteren.

SoZaWe Noardwest FryslânDe Dienst

Een contractbeheersysteem dat ons in staat stelt om contracten centraal te beheren én de looptijden te bewaken. Juist daarom is dit systeem zo fijn, omdat het je voorziet van de juiste automatische signalering wanneer er een contract bijna verlengd wordt of afloopt.

Chrono ScholenMonique van der Heid

We hebben unaniem voor de software gekozen: het is logisch opgebouwd, overzichtelijk en zeer gebruiksvriendelijk.

Gemeente VelsenJoop Kerkstra, projectmanager Informatiemanagement en Louise Lieffering, projectmedewerker

Artikelen voor inkopers

Lees nuttige artikelen die jou als inkopen helpen om kennis te vergroten en inkoopstrategieën te verbeteren. Blijf op de hoogte van de laatste trends en beste practices vanuit de praktijk.

ContractmanagementInkoop26 November 2024

Het verschil tussen contractbeheer en contractmanagement

Lees meer
ActueelAlgemeenInkoop19 July 2024

6 verschillende stappen van het inkoopproces

Lees meer
ActueelAlgemeenInkoop19 September 2024

De opmaak van een contract; waarom dit zo belangrijk is!

Lees meer