Actueel nieuws

Meldingenbeheer efficiënt regelen doe je zo

Geplaatst op: 26-02-2021

Meldingen / Werkorders

Hoe groter de organisatie, hoe meer meldingen van gebreken of klachten er zijn. Hoe regelt u dit meldingenbeheer efficiënt en hoe versnel je de afhandeling? FAMAS biedt met de module Meldingen/ werkorders de mogelijkheid om allerlei soorten meldingen (klachten, wensen, informatieaanvragen en storingen) simpel en snel te kunnen registreren en de bijbehorende uitvoering te kunnen bewaken. Zo is er de minste hinder en behoudt u het overzicht! Lees hier hoe deze software van FAMAS werkt.

Stap 1: melding doen

Er is iets kapot in uw gebouw, bijvoorbeeld een koelkast. Medewerkers in uw organisatie kunnen zelf een melding hiervan doen in het systeem. Dit kan op 3 manieren: via app op hun telefoon, via de FAME selfservice portal of via de FAMA backoffice. Is er een bepaalde melding die geregeld terugkomt? Dan kunt u periodiek terugkerende werkzaamheden in het systeem opslaan, zodat ze altijd op tijd afgehandeld worden. Per melding bouwt u een dossier op, waar alle relevante info in staat, zoals bijvoorbeeld foto’s en alle gegevens die relevant zijn voor de melding, zoals aard van de melding, locatie, melder en kostenramingen.

Stap 2: werkopdrachten

De volgende stap betreft de workflow, het aanmaken van een werkopdracht om de melding op te lossen. Dit kan op drie manieren. Ten eerste kan onze software met behulp van vooraf gedefinieerde structuren (toegespitst op uw specifieke organisatie) direct werkopdrachten in het systeem automatisch aanmaken, uiteraard op basis van de SLA in uw organisatie. Dan krijgt direct de juiste medewerker in uw organisatie een seintje dat er iets gemaakt of behandeld moet worden.

De tweede optie is om handmatig een melding toe te wijzen aan een medewerker of afdeling in uw organisatie. De derde optie betreft het melden bij iemand van buiten uw organisatie. Wilt u direct een externe leverancier inschakelen? Dat kan ook, zowel automatisch als door handmatig toe te wijzen.

Stap 3: opvolging

De melding is gedaan en er is een werkopdacht aangemaakt. Nu is het zaak om de afhandeling van de melding te volgen. Als een melding is afgehandeld, kunnen ze op twee manieren worden afgemeld: gereed melden in de back-office of via de app op de telefoon van uw medewerker, handig en snel! Doordat alle meldingen op dezelfde locatie en op dezelfde wijze worden opgeslagen, heeft u altijd een goed, up to date overzicht van alle meldingen en hun status in het overzichtelijke dashboard. Ook kunt u gebruik maken van diverse opties voor managementrapportages om de status en overzichten te delen binnen uw organisatie: zo blijft u altijd in control!

Gebruikersvriendelijk

Tot slot is de software zo ingericht, dat deze zeer gebruikersvriendelijk is voor alle niveaus en type gebruikers. Zo kunt u altijd de juiste medewerkers betrekken bij het meldingenbeheer, zonder de inzet van een dure cursus om te kunnen werken met de software.

Wilt u meer weten over hoe u met de module ‘Meldingenbeheer/werkorders’ het meldingenbeheer in uw organisatie kunt stroomlijnen? Neem dan contact met ons op!

Werkplekken reserveren op kantoor gaat veilig met FAMAS

Geplaatst op: 28-01-2021

Reserveringen

Wist je, dat je met FAMAS werkplekken online kan (laten) reserveren? Ideaal in de voortdurende coronatijd. Zo kunnen medewerkers op een verantwoorde manier naar kantoor. Lees hier hoe het werkt.

Hoe werkt het?

Met de module ‘Reserveringen’ in het web-based integrale Facilitaire Management Informatiesysteem (FMIS) van FAMAS kun je verschillende typen ruimtes in je bedrijfspand, waaronder werkplekken, invoeren om online te laten reserveren. Je kunt dus kiezen, welke werkplekken je beschikbaar stelt met het oog op de coronamaatregelen zoals de 1,5 meter afstand en goede ventilatie en welke je niet beschikbaar hebt te om te werken. Werkplekken kunnen op 3 manier worden geregistreerd, beheerd en bewaakt: via de selfservice app, via de online reserveringen en via de backofficefunctie.

Medewerkers kunnen vervolgens eenvoudig thuis zien via de app op hun mobiel welke werkplekken er beschikbaar zijn.  Zij kunnen zelf een werkplek reserveren en indien gewenst, ook annuleren. Met de selfservice in de module kunnen ze ook reserveringen zelf indienen. Met een eenvoudig mailtje ontvangen zij automatisch een bevestiging (of weigering) van hun boeking.

Planboard

In het planboard heb je als planner -maar ook als medewerker die een werkplek wil reserveren- 24-7 een actueel overzicht in welke werkplekken gereserveerd zijn en door wie. Dit zorgt ervoor, dat het altijd duidelijk is, welke plekken op welke datum en tijdstip vrij is en welke bezet is. Zo voorkom je dubbele boekingen en de bijbehorende ergernis. Moet een medewerker ieder week op een bepaald dagdeel aanwezig zijn? Ook deze periodiek terugkerende reserveringen kunnen worden vastgelegd.

Maar zeer belangrijk natuurlijk in de huidige tijd: zo zorg je er ook voor dat de medewerkers op een verantwoorde manier naar kantoor kunnen komen, zodat ze zich ook veilig voelen in hun werkomgeving.

Reserveringsoverzicht verspreiden via site of narrowcasting

U kunt er ook voor kiezen, om de beschikbare ruimtes en reserveringen in een handig activiteitenoverzicht te tonen op uw website. Ook kunt u deze laten zien via beeldschermen ter plekke in uw pand of panden (narrowcasting). Zo maakt u het uw medewerkers in deze lastige tijden nog een stukje makkelijker om veilig naar kantoor te komen als dat noodzakelijk is.

Meer weten?

Wilt u meer weten hoe u met de module ‘Reserveringen’ ok uw medewerkers verantwoord naar kantoor kan laten komen als het nodig is? Neem dan contact met ons op!

Welkom nieuwe FAME-Gebruikers; DocStorage & MoreStorage

Geplaatst op: 01-12-2020

Docstorage, Zoetermeer
morestorage

Onlangs hebben DocStorage en MoreStorage te Zoetermeer besloten het FAME-Systeem, met de modules Meldingen, Bezoekersregistratie, Contract-, Sleutel en Incidentenbeheer, in te willen gaan zetten binnen haar organisatie.

DocStorage verzorgt het complete archiefbeheer (beheer, opslag, digitalisering etc.) voor zowel de zakelijke als de particuliere markt. Morestorage is dé logistieke partner voor warehousing en fulfilment op het gebied van webshop fulfilment, actie en calamiteiten-logistiek maar ook in voorraad outsourcing, warehousing en distributie.

Inmiddels is men zelf druk bezig met het inrichten van het FAME-Systeem, waarna op korte termijn de module Meldingen ‘live’ zal gaan.

Namens alle medewerkers van FAMAS FM Solutions wensen bij DocStorage & MoreStorage veel succes met de implementatie en het gebruik van ons FMIS-Systeem FAME!

Pactum breidt uit met overname FAMAS FM Solutions

Geplaatst op: 29-10-2020

pactum

Groningen, 29 oktober 2020

Pactum BV, specialist in software voor contractbeheer, inkoop- en leveranciersmanagement, heeft onlangs FAMAS Facility Management Solutions, expert in facility management software (FMIS), overgenomen. Op donderdag 22 oktober 2020 is de koopovereenkomst getekend.

Kansen
Met deze overname breidt Pactum haar positie als specialist in online oplossingen voor contractbeheer, inkoop, leveranciersmanagement en bedrijfsvoering sterk uit. Simon Leijendekker, directeur van Pactum: “We zijn zeer blij met de kans tot overname. Een kans die is ontstaan door het aanstaande pensioen van de voormalige eigenaar van FAMAS, Ben Kassels. De doelen en producten van beide bedrijven sluiten erg sterk op elkaar aan. Zo kunnen we onze klanten nog betere software en service bieden om hun contractmanagement, inkoop en facility management te organiseren.”


Overgang

Pactum, gevestigd in Groningen, zal het personeel van FAMAS, gevestigd in Tilburg, toevoegen aan het eigen (ontwikkel)team, wat het totaal op tien personen brengt. Deze versterking en samenvoeging bieden de klanten van Pactum en FAMAS alle voordelen van de kennis en service die in beide bedrijven aanwezig zijn. De komende periode wordt benut om de overdracht goed te laten verlopen. Onder andere voormalig directeur/eigenaar Ben Kassels en directe collega Ruud Voogd van FAMAS blijven de komende maanden nauw betrokken. Ben Kassels: “Met deze overname, die ik vol vertrouwen ondersteun, ontstaat in combinatie met Pactum de mogelijkheid functionaliteit toe te voegen c.q. te integreren en het aantal gebruikers van het systeem te vergroten.”


Over Pactum BV
Pactum, opgericht in 2009 in de stad Groningen, bedient nu al ruim 200 klanten met meer dan 4000 gebruikers in Nederland, België en het Caribisch gebied. Het bedrijf biedt online oplossingen voor contractmanagement, inkoop, leveranciersmanagement en bedrijfsvoering, zoals activabeheer, contractbeheer, gebouwbeheer, offertes & bestellingen, meldingenbeheer en meerjarenonderhoudsplanning ten behoeve van vastgoedobjecten.


Over FAMAS FM Solutions
FAMAS FM Solutions is leverancier en ontwikkelaar van het web-based integrale Facilitaire Management Informatiesysteem (FMIS) onder de productnaam FAME. Het FAME-systeem ondersteunt de facilitaire organisatie in haar (dagelijkse) werkzaamheden en is modulair van opzet. Daarnaast biedt FAMAS FM Solutions nog een aantal andere softwareoplossingen aan op het gebied van eventorganisatie, waaronder de applicaties Online Reserveringen en Event Visitor.

 

Vragen?

Voor vragen over deze overname, neem gerust contact met ons op.

ROC TOP Hospitality & Events gaat FMIS FAME inzetten binnen opleiding Facilitaire Dienstverlening

Geplaatst op: 23-06-2020

ROC TOP Hospitality & Events gaat komend schooljaar gebruik maken van FMIS-Systeem FAME in combinatie met de MBO-lesmethode Tendens Facilitair voor de opleiding Facilitaire Dienstverlening niveau drie en vier.
FMIS-Systeem FAME is al een aantal jaren met succes een geïntegreerd onderdeel binnen verschillende MBO-opleidingen voor (Facilitaire) Dienstverlening niveau twee, drie en vier. Middels diverse praktijkopdrachten gaan de studenten binnen verschillende modules leren werken met een FMIS en ons FAME-Systeem. Op deze wijze proberen we theorie en praktijk nóg dichter bij elkaar te brengen!

Wij wensen de studenten van de opleiding Facilitaire Dienstverlening binnen ROC TOP veel succes en vooral ook veel plezier met het verwerken van de verschillende FMIS-Opdrachten in ons FAME-Systeem!

Nu in FMIS-Systeem FAME beschikbaar; Het reserveren van werkplekken!

Geplaatst op: 16-06-2020

Wij helpen organisatie graag bij het bieden van uiteenlopende facilitaire oplossingen voor uitdagingen rondom het corona-virus. In de afgelopen week hebben we daarom een nieuwe toepassing gelanceerd waarmee gebruikers op eenvoudige wijze via de FAME-Portal zelf werkplekken kunnen reserveren. Hierbij wordt onder andere rekening gehouden met de capaciteit van de werkplekken versus het aantal uren dat een medewerker op kantoor aanwezig mag zijn.

Wilt u meer informatie omtrent bovenstaande toepassing of bent u op zoek naar een facilitaire oplossing voor uw “corona-uitdagingen”? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op!

Welkom nieuwe FAME-Gebruiker; Europe@Work, Werkendam

Geplaatst op: 19-05-2020

Europe@Work heeft onlangs besloten het FMIS-Systeem FAME te willen gaan gebruiken binnen haar organisatie. Europe@Work is een uitzendorganisatie en heeft zich gespecialiseerd in het leveren van goed en gedreven technisch personeel aan de Nederlandse maakindustrie.
Binnen het FAME-Systeem gaan zij gebruikmaken van de modules Meldingen, Inspecties, Inventarisbeheer voor het registreren en beheren van alle facilitaire werkzaamheden omtrent hun huisvesting. Daarnaast gaan zij tevens gebruikmaken van de module Wagenparkbeheer voor het beheren van haar wagenpark.
De eerste afspraken omtrent de implementatie zijn inmiddels gemaakt en verwacht wordt dat eind juni de eerste modules “live” gaan.

Wij wensen Europe@Work veel succes met de implementatie van het FAME-Systeem!

Welkom nieuwe FAME-Gebruiker; Adenium te Drachten

Geplaatst op: 22-04-2020

Adenium te Drachten heeft, in samenwerking met Onderwijsbureau Meppel, de opdracht gegeven het FMIS-Systeem FAME en het School-Basispakket in te willen gaan zetten binnen haar organisatie.

Op 01 januari 2019 j.l. zijn Openbaar Primair Onderwijs (OPO) Furore (22 scholen in Smallingerland e.o.) en PCBO Smallingerland (12 scholen in Smallingerland e.o.) samengevoegd tot één holding; Adenium te Drachten. De facilitaire werkzaamheden worden hierbij vanuit het Servicebureau in Drachten gecoördineerd.

In de komende weken zal er worden gestart met het implementeren van de module Meldingen waarmee men de verschillende soorten klachten, storingen en aanvragen gaat registreren, beheren en bewaken.

Wij wensen Adenium en het Onderwijsbureau Meppel veel succes met de implementatie van het FAME-Systeem!

Nieuwe toepassingen FAME-Portal beschikbaar!

Geplaatst op: 02-04-2020

Ondanks alle Corona-perikelen ontwikkelen wij gewoon door aan ons FAME-Systeem. Onze ontwikkelaars hebben de afgelopen weken hard gewerkt aan de volgende drie nieuwe functionaliteiten die vanaf heden in het FAME-Systeem beschikbaar zijn;

  • De FAME-Portal is “Mobile Responsive” gemaakt en wordt daarmee nóg flexibeler inzetbaar. Of u nu met een Smartphone, laptop of tablet de FAME-Portal wilt bereiken, met alle opties is het vanaf nu mogelijk.
  • Nieuwe inlog-methode beschikbaar voor de FAME-Portal; Inloggen middels een QR-Code. Vanaf heden is het mogelijk om middels het scannen van een QR-Code de FAME-Portal te kunnen bereiken, waarna direct (automatische) ingelogd kan worden. Hiermee wordt het benaderen van de FAME-Portal nóg eenvoudiger gemaakt.
  • (Nieuwe) medewerkers hebben vanaf heden zelf de mogelijkheid een inlogaccount voor de FAME-Portal aan te kunnen maken. In het inlogscherm is de functie “Creëer een nieuw account” toegevoegd waarmee gebruikers zelf een inlogaccount aan kunnen maken. Vervolgens krijgen zij een toegangscode toegestuurd om deze definitief te maken.

Wilt u meer weten omtrent bovenstaande toepassingen? Onze medewerkers vertellen u er graag meer over!

Welkom nieuwe FAME-Gebruiker; Pelican Rouge Coffee

Geplaatst op: 18-03-2020

Na een eerste kennismaking tijdens de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer 2020 heeft Pelican Rouge Coffee uiteindelijk besloten het FMIS-Systeem FAME en de modules Meldingen, Meterstanden en Sleutelbeheer toe te willen gaan passen binnen haar organisatie.

Pelican Rouge Coffee is met haar kantoor gevestigd in Dordrecht en biedt diverse soorten producten en services aan op het gebied van koffie. Daarnaast leveren zij haar producten wereldwijd in meer dan 65 landen.

In de komende weken zal er een start worden gemaakt met de implementatiewerkzaamheden voor de module Meldingen.


Wij wensen Pelican Rouge Coffee veel succes met de implementatie van het FAME-Systeem!

Welkom nieuwe FAME-Gebruiker; SKO Flevoland en Veluwe !

Geplaatst op: 09-03-2020

Medio maart heeft SKO Flevoland en Veluwe, in samenwerking met Onderwijsbureau Meppel, de opdracht gegeven het FMIS-Systeem FAME en het School-Basispakket in te willen gaan zetten binnen haar organisatie.

Onder de scholengroep vallen 28 scholen voor primair basisonderwijs. Ze liggen verspreid over Almere (11), Lelystad (5), Dronten (3), Biddinghuizen, Swifterbant, Elburg, ’t Harde, Harderwijk (3), Nunspeet en Putten.

Er zal worden gestart met het implementeren van de module Meldingen waarmee men de verschillende soorten klachten, storingen en aanvragen gaat registreren, beheren en bewaken. Verwacht wordt dat in de komende weken de module zal worden ingericht en deze op korte termijn in productie zal worden genomen.

Wij wensen SKO Flevoland en Veluwe en het Onderwijsbureau Meppel veel succes met de implementatie van het FAME-Systeem!

Samenwerking met Vechstreek en Venen verlengd!

Geplaatst op: 05-02-2020

Met trots kunnen wij mededelen dat scholengemeenschap Vechstreek en Venen, in samenwerking met Bouwkundig Advies- en Tekenbureau Evert Woltjes, heeft besloten het contract voor het gebruik van het FAME-Systeem met twee jaar te verlengen.

Bouwkundig Advies- en Tekenbureau Evert Woltjes zorgt er in opdracht van Vechtstreek en Venen voor dat alle facilitaire werkzaamheden voor de diverse scholen, middels het FAME-Systeem, op eenduidige wijze worden geregistreerd en de voortgang hiervan wordt bewaakt.

In de komende weken zal er worden geïnventariseerd waar er voor zowel Vechstreek en Venen als Evert Woltjes nóg meer voordelen te behalen zijn met het optimaal inzetten van het FAME-Systeem.

Welkom nieuwe FAME-Gebruiker; Kinderopvangorganisatie De Kleine Wereld!

Geplaatst op: 04-02-2020

Eind januari is door Wendy Wesselingh, facilitair manager bij Kinderopvang De Kleine Wereld, de opdrachtbevestiging ondertekend dat de weg vrijmaakte voor een snelle en geruisloze implementatie van ons FAME-systeem.

De organisatie, enthousiast geworden over de mogelijkheden van het systeem, heeft met een aanzienlijk tempo in minder dan zes weken alle benodigde gegevens en informatie verstrekt aan de consultants van FAMAS, waardoor de basis voor het operationeel maken van het meldingen-systeem medio maart gereed was.

Dit betekent dat ook een melding-catalogus gevuld is met de meest voorkomende meldingen (preventief en correctief), die door de vestigingsmanagers in de website op ieder device (smartphone, tablet, laptop of desktop) van de Selfservice-app in het FAME-systeem gebruikt kan worden. Eenvoudiger kan het niet!

Op dit moment wordt er tevens gestart met de uitrol van het systeem in een drietal van de twintig vestigingen van De Kleine Wereld, waarbij er na een periode van twee tot drie weken de laatste wijzigingen kunnen worden doorgevoerd, alvorens het systeem voor alle vestigingen vrij wordt gegeven.

Ondertussen zijn de medewerkers van de Kleine Wereld reeds bezig met de inventarisatie van de inventaris in de vestigingen.

Ondanks de Corona-periode waarin iedereen is terecht gekomen blijkt het toch dat met enthousiasme en flexibiliteit van de medewerkers van De Kleine Wereld en het FAME-systeem implementaties snel en geruisloos worden gerealiseerd.

Wij wensen De Kleine Wereld en haar medewerkers veel gemak en inzicht in de toepassing van het meldingen-systeem!

SMO Helmond aan de slag met FAME!

Geplaatst op: 22-01-2020

Begin januari heeft Stichting Maatschappelijke Opvang (SMO) Helmond het startschot gegeven om het FAME-Basispakket binnen het FMIS-Systeem FAME in te willen gaan zetten in haar organisatie.
SMO Helmond biedt  over verschillende locaties maatschappelijke opvang zoals thuislozenzorg, sociale activering, crisisopvang en vrouwenopvang in Helmond en de Peelregio.

Begin februari zal er een start worden gemaakt met de implementatiewerkzaamheden voor de Basismodule en de module Meldingen.

Wij heten SMO Helmond van harte welkom als nieuwe FAME-Gebruiker en wensen de organisatie veel succes met de implementatie!

Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer 2020

Geplaatst op: 13-12-2019

Op 29, 30 & 31 januari aanstaande vindt er weer een editie plaats van de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer in de Jaarbeurshallen te Utrecht.

Uiteraard zijn wij ook tijdens deze editie weer met een stand (hal 1, standnr. E18) aanwezig, waar wij u, onder het genot van een kop koffie, graag bijpraten over de laatste ontwikkelingen omtrent ons Facilitair Management Informatie Systeem (FMIS) FAME.

Tevens zal de Brink Groep op onze stand aanwezig zijn om u te kunnen informeren over het Integraal Bouw Informatie Systeem IBIS-Main en de koppeling met ons FMIS-Systeem FAME.

Middels deze weblink kunt u zich via FAMAS FM Solutions kosteloos voorregistreren voor uw beursbezoek aan de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer 2020.

Wij heten u van harte welkom op onze stand tijdens de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer!

FAMAS sponsort Alpe d’HuZes 2020

Geplaatst op: 11-11-2019

Onlangs heeft FAMAS FM Solutions een financieel steentje bijgedragen aan de sponsoring van Rosanne en Else tijdens het evenement Alpe d’HuZes 2020. Rosanne en Else gaan hierbij de uitdaging aan om de berg Alpe d’Huez twee keer te gaan beklimmen.
Alpe d’HuZes is een uniek sportief evenement waarbij zoveel mogelijk geld wordt ingezameld voor onderzoek naar kanker en naar verbetering van de kwaliteit van leven van mensen met kanker. Op één dag beklimmen 5000 deelnemers fietsend, hardlopend, of wandelend maximaal zes keer de Alpe d’Huez, onder het motto ‘opgeven is geen optie’.

Namens alle medewerkers van FAMAS FM Solutions wensen wij Rosanne en Else veel succes met deze mooie uitdaging!

Wilt u Rosanne, Else en het evenement Alpe d’HuZes ook steunen middels een vrijblijvende donatie? Klik dan hier!

FAME Add-in voor Outlook beschikbaar!

Geplaatst op: 07-11-2019

In de afgelopen weken hebben onze ontwikkelaars hard gewerkt aan de ontwikkeling van een FAME Add-in voor Outlook. Met trots kunnen wij u mededelen dat deze Add-in in de afgelopen week in productie is genomen!
Met deze Add-in kunt u uw FAME-Gebruikers de mogelijkheid bieden om op eenvoudige wijze meldingen te kunnen registreren via Outlook. Ook hierbij wordt gebruik gemaakt van de meldingcatalogus en het locatiebestand welke in FAME zijn vastgelegd.
Een voorwaarde voor het installeren van deze toepassing is dat de medewerkers (met het e-mailadres) vooraf zijn geregistreerd in het FAME-Systeem.

RSG ‘t Rijks start met implementatie FMIS-Systeem FAME!

Geplaatst op: 09-10-2019

Regionale Scholengemeenschap ‘t Rijks uit Bergen op Zoom heeft vorige week akkoord gegeven om te kunnen gaan starten met het implementeren van het School-Basispakket binnen ons FMIS-Systeem FAME! Er zal gestart gaan worden met de implementatie van de module Meldingen.
Begin november zijn de eerste afspraken reeds ingepland voor de aftrap van de implementatie. Men verwacht dat de eerste meldingen medio december middels het FAME-Systeem geregistreerd zullen gaan worden.

FMIS-Systeem FAME nu ook in Frankrijk actief!

Geplaatst op: 25-09-2019

Equens Worldline in Nederland maakt al twintig jaar met volle tevredenheid gebruik van ons FMIS-Systeem FAME en o.a. de module Reserveringen.
Een aantal weken geleden heeft ook de vestiging in Frankrijk (Blois) besloten het FAME-Systeem toe te willen gaan passen binnen haar organisatie. Vorige week heeft op locatie de implementatie plaatsgevonden. In twee dagen tijd zijn, samen met een consultant van FAMAS, de basismodules en de module Meldingen ingericht en hebben de medewerkers instructies gekregen in het werken met het FAME-Systeem.
Inmiddels zijn de eerste meldingen in het FAME-Systeem geregistreerd!

Welkom nieuwe FAME-Gebruiker; Facility Portal Nederland!

Geplaatst op: 04-07-2019

Facility Portal Nederland (FPN), met vestigingen in Roelofarendsveen en Delft heeft per 1 juli de overeenkomst getekend om in de eigen organisatie voor de opdrachtgevers van FPN het FAME-systeem in te zetten. Opdrachtgevers van FPN zijn o.a. Luba/E&A NL, Univé Zuid-Holland, Stichting Pameijer, FCL Marine Agencies, Unie van Waterschappen, Stichting Florente Basisscholen, Stichting Gezond Goverwelle en Stichting DUWO.
De implementatie van het systeem zal, i.v.m. vakantieperiode, medio augustus/september van dit jaar worden uitgevoerd.

Zorgorganisatie Het Hoge Veer kiest voor FAME!

Geplaatst op: 20-06-2019

Na een eerste kennismaking tijdens de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer gaat ook Zorgorganisatie Het Hoge Veer te Raamsdonksveer FMIS-Systeem FAME inzetten voor het facilitair beheer van de verschillende locaties binnen haar organisatie.
Momenteel is men druk bezig met de afronding van de nieuwbouwlocatie “Het Bastion”. Ook hierbij zal het FAME-Systeem als een belangrijk hulpmiddel gaan fungeren! De werkzaamheden omtrent de implementatie zijn inmiddels in volle gang en verwacht wordt dat medio november FAME in gebruik genomen gaat worden.