Activiteitenkalender
De module Activiteitenkalender geeft een organisatie inzicht in alle geplande en uit te voeren (facilitaire) activiteiten en/of projecten. De activiteiten mogen door de organisatie zelf worden benoemd, waardoor een zeer breed gebruik in de facilitaire organisatie van de module van toepassing is.
De volgende standaard functionaliteiten staan onder meer tot uw beschikking:
- Direct zicht op activiteiten in uitvoering of welke in de toekomst zijn gepland.
- Benoemen van verschillende communicatie-acties.
- Registratie van onder andere kosten, verantwoordelijke afdelingen, locatie(s) en medewerkers per activiteit/project.
- Registreren programma-onderdelen, producten en subproducten.
- Vastleggen van één of meerdere documenten per activiteit/project is mogelijk.
- Koppeling met module Reserveringen is mogelijk; Per (periodieke) reservering kunt u aangeven voor welk project/activiteit u de reservering heeft gemaakt.
- Koppeling met module Meldingen is mogelijk; Per melding kunt u aangeven op welk project/activiteit de melding betrekking heeft.
Diverse rapportages en managementstatistieken behoren als vanzelfsprekend tot de vaste onderdelen van deze module.