Gebouw- en Ruimtebeheer

Huisvesting

De module Locatiebeheer (Gebouw- en Ruimtebeheer) biedt de eigenaar en/of gebruiker(s) van gebouwen en ruimten de mogelijkheid een volledig inzicht te hebben in het gebruik van de huisvesting van de eigen organisatie en/of die van derden. Behalve de oppervlakten (m²) van de ruimten kunnen ook de aansluitingen, voorzieningen en het verhuur van vierkante meters aan eigen afdelingen of externe relaties worden vastgelegd.

De volgende standaard functionaliteiten staan onder meer tot uw beschikking:

  • Koppelen van verschillende gegevens (Adres- en factuurgegevens, eigenaar, beheerder etc.) aan gebouw, etages en/of ruimten.
  • Mogelijkheid tot het opstellen van een gebouwdossier per locatie met behulp van het vastleggen van digitale documenten; bijvoorbeeld (bouw)tekeningen of ontruimingsplannen.
  • Inzicht in inventaris per locatie op gebouw-, verdieping en ruimteniveau.
  • Vastleggen van X- en Y-coördinaten per locatie met verwijzing naar Google Maps.
  • Verhuren van locaties aan kostenplaatsen of externe relaties.
  • Koppelen van diverse soorten attribuutregels om extra informatie per locatie, verdieping en/of ruimte vast te kunnen leggen.
  • Koppelen van een virtuele tour door het gebouw op basis van 360 graden panoramafoto’s.

Diverse rapportages en managementstatistieken behoren als vanzelfsprekend tot de vaste onderdelen van deze module.

Medewerker Bas vertelt u graag meer over de module Gebouw- en Ruimtebeheer;

Screenshot module Gebouw- en Ruimtebeheer;